FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 évre REGISZTRÁCIÓ ÉS MEGÚJÍTÁS
az akciók nem vonhatók össze
23 A fennmaradó csomagok száma

A legjobb tőzsdei ajánlatok 150 országból

Több mint 100 000 elégedett felhasználó

A kibocsátási árnál akár 90%-al olcsóbb kínálatok

Közvetlen kapcsolat a viszonteladókkal és nagykereskedőkkel

Miért fontos a részletes árinformáció?

Miért fontos a részletes árinformáció?

A nagykereskedelem egyik legfontosabb szempontja, hogy az árak a megrendelés mennyiségéhez igazíthatóak. Valójában minden ár tárgyalható, mindaddig, amíg a vevő nagy mennyiségű terméket kíván megrendelni. Természetesen a kereskedelmi tárgyalások gyakran az ellenkezőjére, azaz a minimális rendelési mennyiségre összpontosítanak.

A fent bemutatott helyzetek, bár eltérőek, nagyon egyszerű módon megoldhatóak. Hogyan?

Javasoljuk, hogy minden ajánlathoz készítsen ártartományt, amelyek a megrendelt mennyiségtől függenek.

Mindenekelőtt a minimális rendelési számnak valóban a megrendelhető termékek minimális mennyiségét kell tükröznie.

Persze, előfordulhat, hogy a vevő felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megkérdezze, lehet-e még kisebb megrendelést leadni, de ez nem olyan fontos. Itt a legfontosabb kérdés annak a biztosítása, hogy az adott mennyiség ne rettentse el a potenciális vásárlókat. Példa: a minimális rendelési mennyiséget 100 darabra állítottam be, de valójában akár 10 darabot is eladnék, ha valaki megkérne. Hatalmas különbség van a kettő között, és esélyes, hogy nem olyan sok ügyfél lesz, akit érdekel a vásárlás, különösen, ha a kisebb üzletekről van szó. A minimális megrendelés 10 darabra állításával még inkább vonzó lesz az ajánlatom számukra, míg a nagyobb megrendelések iránt érdeklődők továbbra is ott maradnak.

Az ártartomány ne legyen nagy.

Sok vásárló dönt úgy, hogy további darabokat vásárol, csak azért, hogy alacsonyabb áron szerezzen be valamit. Ennek köszönhetően a termékek gyorsabban értékesíthetők. Példa: ha a termék 10 darabjának ára megegyezik az 1000 darab árával, akkor nem érzi magát motiválva a megrendelés mennyiségének növelésére. Másrészt, ha az eladó minden 100 darabonként csökkentené az árat: 10-99, 100-199, 200-299 stb., akkor az Ön hozzáállása is határozottan más lenne. Az árak változása első látásra lehet kicsi. Többnyire az a fontos, hogy egyáltalán láthatóvá váljanak.

A Merkandi lehetővé teszi az árkategóriák konfigurálását az ajánlatokban. Az ajánlat hozzáadása közben csak be kell jelölnie az „Ár a mennyiségtől függ” négyzetet az „ÁR OPCIÓK” mezőben, majd be kell állítania a tartományt (mennyiségtől… és mennyiségig…) és az árat, hogy minden vásárló számára megtekinthetők legyenek ezek az információk az ajánlatában.

Szerző:
Merkandi - B2B Kereskedelmi Platform

Merkandi - B2B Kereskedelmi Platform

A Merkandi egy olyan nemzetközi nagykereskedelmi platform, amely nem csak a szokásos nagykereskedelemi árukat, hanem a végrehajtók által lefoglalt készleteket, termelési többletet, raktárfelesleget, felszámolt készletek, a fogyasztók által visszaküldött termékeket stb. szintén kínálja.

Előző bejegyzés Következő bejegyzés
Ingyenes HÍRLEVÉL

Napi értesítések az új termékekről és hírek a Merkandi-ról.