FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 évre REGISZTRÁCIÓ ÉS MEGÚJÍTÁS
az akciók nem vonhatók össze
19 A fennmaradó csomagok száma

A legjobb tőzsdei ajánlatok 150 országból

Több mint 100 000 elégedett felhasználó

A kibocsátási árnál akár 90%-al olcsóbb kínálatok

Közvetlen kapcsolat a viszonteladókkal és nagykereskedőkkel

Pénzvisszatérítési eljárás

Köszönjük, hogy a Merkandit választotta. Arra törekszünk, hogy kiváló szolgáltatásokat és termékeket kínáljunk ügyfeleinknek. Kérjük, szánjon egy percet, hogy megismerje visszatérítési szabályzatunkat, amely felvázolja a szolgáltatásaink és előfizetéseink visszatérítésére vonatkozó feltételeket.

1. A visszatérítési szabályzat áttekintése és kivételek

A Merkandi szigorú visszatérítési szabályzatot alkalmaz mind az egyszeri szolgáltatások, mind az előfizetési csomagok esetében.

a. Kivételek: A következő kivételek érvényesek, ha az ügyfél jogosult lehet visszatérítésre:

  • Ha a szolgáltatásokat nem a Merkandi nyújtotta.
  • Ha a Merkandi megtagadta a szolgáltatás teljesítését, ide nem értve az eladási opció aktiválásának megtagadását.
  • A Merkandi oldalán olyan műszaki meghibásodások esetén, amelyek akadályozzák a vevőt a szolgáltatások elérésében vagy használatában.

b. Nem visszatérítendő forgatókönyvek: Az ügyfél nem jogosult visszatérítésre a következő helyzetekben:

  • Bármelyik fél vagy szolgáltató válaszának hiánya bármilyen okból, például: üzenetre, elküldött rendelésre vagy vételi ajánlatra adott válasz hiánya.
  • Probléma felmerülése a tranzakcióban részt vevő bármely féllel.(A Merkandi nem közvetítő a tranzakciókban. Bármilyen követelést a tranzakcióban részt vevő féllel szemben közvetlenül a nagykereskedővel és/vagy a vevővel kell rendezni)
  • Az ügyfél véleményváltozása a szolgáltatások aktiválása után.
  • Miután az ügyfél bármilyen módon igénybe vette a Merkandi szolgáltatásait, például: elérte a szállító elérhetőségeit, felvette a kapcsolatot a megadott módon, igénybe vette az árukereső szolgáltatást, és nem érte el a várt eredményt.

2. Az előfizetés automatikus megújítása

Egyes előfizetési csomagjaink havi vagy negyedéves automatikus számlázásra vannak beállítva. Az ezekre a csomagokra feliratkozott ügyfeleket a választott számlázási ciklusnak megfelelően automatikusan megterheljük. Előfizetését azonban bármikor lemondhatja a következő számlázási ciklus előtt, hogy elkerülje a további költségeket. Lemondás után továbbra is hozzáférhet az előfizetési funkciókhoz az aktuális számlázási időszak végéig.

3. Előfizetés lemondása

Az ügyfelek bármikor lemondhatják előfizetésüket az irányítópultjukon. Ha úgy dönt, hogy lemond előfizetését, továbbra is hozzáférhet Merkandi fiókja funkcióihoz az aktuális előfizetési időszak végéig. Az előfizetési időszak lejárta után többé nem férhet hozzá a fiókhoz.

4. Blokkolt vagy deaktivált fiókok

Felhívjuk figyelmét, hogy ha egy felhasználói fiókot letiltottak vagy deaktiváltak a használati feltételeink vagy irányelveink megsértése miatt, az nem jogosult visszatérítésre.

5. Vegye fel velünk a kapcsolatot

A visszatérítéssel, törléssel vagy előfizetéssel kapcsolatos kérdéseivel, aggályaival vagy segítségével forduljon ügyfélszolgálati csapatunkhoz. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, látogasson el weboldalunk Kapcsolat menüpontjára.

6. Az irányelvek változásai

A Merkandi fenntartja a jogot, hogy ezt a visszatérítési szabályzatot bármikor módosítsa, módosítsa vagy frissítse. A szabályzat módosításai a hivatalos weboldalunkon történő közzétételükkor lépnek érvénybe.

Szolgáltatásaink megvásárlásával vagy szolgáltatásainkra való előfizetéssel Ön tudomásul veszi és elfogadja a jelen visszatérítési szabályzatban leírt feltételeket.

Ingyenes HÍRLEVÉL

Napi értesítések az új termékekről és hírek a Merkandi-ról.