APRIL SAVINGS
-40%
1 évre REGISZTRÁCIÓ ÉS MEGÚJÍTÁS
az akciók nem vonhatók össze

A legjobb tőzsdei ajánlatok 150 országból

Több mint 100 000 elégedett felhasználó

A kibocsátási árnál akár 90%-al olcsóbb kínálatok

Közvetlen kapcsolat a viszonteladókkal és nagykereskedőkkel

A felhasználók közötti üzenetfordítás szolgáltatásának szabályzata

§ 1 Általános rendelkezések

  1. Vállalkozó – Merkandi LTD, a továbbiakban Merkandi, székhelye Anglia, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Megrendelő – vállalkozó vagy magánszemély, aki megrendeli a felhasználók közötti üzenetek fordítási szolgáltatását.
  3. A felhasználók közötti üzenetek fordítási szolgáltatása - a továbbiakban: szolgáltatás - a Merkandi rendszer által küldött minden bejövő és kimenő e-mail lefordításából áll az üzenet címzettjének nyelvére. A szolgáltatást a Vállalkozó biztosítja.
  4. A szolgáltatás költsége – az az összeg, amelyet az Ügyfélnek fizetnie kell azért, hogy a felhasználók közötti üzenetek fordítási szolgáltatást nyújthassa.

 

§ 2 A nyújtott szolgáltatás köre

  1. A Megrendelő a Merkandi weboldalán keresztül megrendeli a felhasználók közötti üzenetek fordítási szolgáltatását. A szolgáltatás költsége a szolgáltatás megrendelő oldalán kerül feltüntetésre, és az Ügyfélnek beérkező és kimenő e-mailek határozatlan időre történő fordítására vonatkozik, mindkét fél anyanyelvére.
  2. A Megbízó által megrendelt szolgáltatás kifizetését követően a Vállalkozó üzenetet kap a szolgáltatás aktiválásáról. Ettől kezdve a szolgáltatás aktív, és az összes üzenetet a küldéstől vagy fogadástól számított 3 órán belül lefordítják.
  3. A Vállalkozó indokolt esetben fenntartja a jogot, hogy az üzenet fordítási idejét 72 órára meghosszabbítsa. Ebben az esetben a Megbízót visszatérítés nem illeti meg.
  4. A Vállalkozó kijelenti, hogy az üzenet fordításának hiányában a Megbízó haladéktalanul tájékoztatja őt erről a tényről. Ebben az esetben a Vállalkozónak 72 órája van a fordítás elkészítésére és a probléma megoldására. Ha a Vállalkozó a problémát a megadott határidőn belül nem tudja megoldani, úgy Megbízónak joga van a megvásárolt szolgáltatás árának visszatérítését követelni. A visszatérítés a Megrendelő által a szolgáltatásért fizetett összeggel megegyező formában történik. Ha ilyen visszaküldés nem lehetséges, a Vállalkozó felveszi a kapcsolatot a Megbízóval, hogy más visszaküldési formát egyeztessen.
  5. A szolgáltatás teljesen automatikus módon, az Ügyfél bevonása nélkül működik.
  6. Az ügyfélnek jogában áll követelni a szolgáltatás bármely időszakra történő deaktiválását, és bármikor újraaktiválását.  
  7. Az üzenetfordító szolgáltatás bármely nyelvről lefordítja az üzeneteket az üzenet címzettjének nyelvére.
  8. A vállalkozó automatikus fordítórendszereket használ a szolgáltatás nyújtásához, a fordításokat nem speciális személyzet végzi.
  9. Rövid üzenetek és/vagy számos szintaktikai, helyesírási, nyelvtani vagy stilisztikai hibát tartalmazó üzenetek esetén előfordulhat, hogy a fordítás nem lehetséges. Ilyen esetekben a Megrendelő nem vállal felelősséget a nyújtott szolgáltatás elmaradásáért.
  10. A szolgáltatás a vásárlás pillanatától működik. A vásárlás előtt váltott üzeneteket nem fordítjuk le.
  11. A szolgáltatás korlátlan ideig vehető igénybe, azzal a feltétellel, hogy igénybevétele csak akkor lehetséges, ha a Megbízó aktív fiókkal rendelkezik a Merkandi platformon és aktív eladási opcióval rendelkezik.

 

§ 3 Visszaküld

  1. Az ügyfélnek a szolgáltatás megrendelésének napjától számított 100 naptári napon belül lehetősége van a nyújtott szolgáltatás díjának visszatérítésére. A szolgáltatás megrendelésének napjától számított 100 naptári nap elteltével a Vásárló nem jogosult visszatérítésre.
  2. A visszaküldés feltétele, hogy a szolgáltatást még nem indították el. A szolgáltatási adatlap kitöltésekor a visszaküldés joga – a pontban meghatározott eset kivételével – megszűnik. 6 § 2 és pt. 1, 2 és 3 § 4.
  3. A visszatérítéshez a Megrendelőnek fel kell vennie a kapcsolatot a Merkandi Ügyfélszolgálati Irodával, amelynek elérhetőségei a https://merkandi.pl/contact oldalon találhatók. 

 

§ 4 Panaszok

A Vállalkozó a következő esetekben engedélyezi a panaszeljárás megindítását:

  1. A szolgáltatást a bejelentett időn belül nem nyújtották, a Megbízó hibát jelentett a Vállalkozónak és ezt a bejelentett időn belül nem javították ki.

A panasz benyújtásához forduljon a Merkandi Ügyfélszolgálati Irodához. Az elérhetőségek elérhetők a weboldal kapcsolat fülén: https://merkandi.pl/contact. A Megbízó a panasz tartalmában köteles megadni teljes körű adatait, elérhetőségeit, a kifizetett számla számát, valamint megjelölni legalább egy fent említett esetet, amely indokolja a Merkandi panaszeljárás megindítását.
Vállalkozó köteles a panaszt az értesítés kézhezvételéről szóló visszaigazolástól számított 30 napon belül megvizsgálni.
 

§ 5 Felelősség

A vállalkozó csak az üzenet fordításáért felelős. A Vállalkozó az üzenet forrásszövegét is megadja, hogy a Megbízó elolvashassa. Mivel az üzeneteket automatizált rendszerek fordítják le, a Vállalkozó nem vállal felelősséget a fordítások helyességéért, így az azok alapján hozott döntések következményeiért. &Nbsp;


§ 6 Záró rendelkezések

A jelen Szabályzat hatálya alá nem tartozó kérdésekben a Merkandi Általános Kereskedelmi Feltételei és a vonatkozó jogszabályok az irányadók.

Ingyenes HÍRLEVÉL

Napi értesítések az új termékekről és hírek a Merkandi-ról.