FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 évre REGISZTRÁCIÓ ÉS MEGÚJÍTÁS
az akciók nem vonhatók össze
6 A fennmaradó csomagok száma

A legjobb tőzsdei ajánlatok 150 országból

Több mint 100 000 elégedett felhasználó

A kibocsátási árnál akár 90%-al olcsóbb kínálatok

Közvetlen kapcsolat a viszonteladókkal és nagykereskedőkkel

A szolgáltatás szabályzata STANDARD hitelességi tanúsítvány

§ 1 Általános rendelkezések

  1. Vállalkozó – Merkandi LTD, a továbbiakban Merkandi, székhelye Anglia, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Megbízó – a SZABVÁNYOS hitelességi tanúsítvány szolgáltatást megrendelő vállalkozó vagy magánszemély.
  3. A SZABVÁNYOS hitelességi tanúsítvány szolgáltatás – a továbbiakban: szolgáltatás – a Merkandi platformon aktív értékesítési lehetőséggel járó további felhasználói ellenőrzésből és annak tanúsításából áll. A szolgáltatást a Vállalkozó biztosítja.
  4. A szolgáltatás költsége – az az összeg, amelyet az Ügyfélnek fizetnie kell a SZABVÁNYOS hitelességi tanúsítvány szolgáltatásért.

 

§ 2 A nyújtott szolgáltatás köre

  1. A Megrendelő a Merkandi weboldalán keresztül rendeli meg a STANDARD hitelességi tanúsítvány szolgáltatást. A szolgáltatás költsége a szolgáltatás megrendelési oldalán jelenik meg, és az Ügyfél által elvégzett egy ellenőrzésre vonatkozik.
  2. A Megbízó által megrendelt szolgáltatás kifizetését követően a Vállalkozó visszaigazoló üzenetet kap. Ettől a pillanattól kezdve a Megbízónak korlátlan idő áll rendelkezésére a szolgáltatási űrlap kitöltésére, amely alatt a Vállalkozó rendelkezésére bocsátja az ellenőrzés megkezdéséhez szükséges adatokat.
  3. Megrendelő a szolgáltatási űrlap kitöltését követően a kitöltést követő 3 munkanapon belül megkezdi annak végrehajtását. Amennyiben a szolgáltatás teljesítésének határideje nem tartható, a Vállalkozó kötelezettséget vállal arra, hogy erről a Megbízót haladéktalanul értesíti, és ebben az esetben a határidő a Megbízó és a Vállalkozó egyedi megállapodása alapján történik.
  4. A szolgáltatás az alábbi két eset egyikében tekinthető befejezettnek:
    1. A SZABVÁNYOS bizalmi tanúsítvány kiállításának pillanatában, ha az ellenőrzés sikeres volt
    2. A SZABVÁNYOS megbízhatósági tanúsítvány kiadásának megtagadásáról, ha az ellenőrzés nem volt sikeres.
  5. A Vállalkozó fenntartja a jogot, hogy további dokumentumokat kérjen a Megbízótól.
  6. A Vállalkozó kijelenti, hogy az ellenőrzés végétől számított 72 órán belül megsemmisíti a Vállalkozó által küldött összes dokumentumot.
  7. A Vállalkozó e-mailben tájékoztatja a Megbízót az ellenőrzés eredményéről. A vállalkozó fenntartja a jogot, hogy a SZABVÁNYOS hitelességi bizonyítvány kiadásának megtagadása okát és/vagy az igazolás részleteit ne hozza nyilvánosságra.
  8. Az ellenőrzési folyamat a Vállalkozó üzleti titka.
  9. A STANDARD hitelességi tanúsítvány kiadásának megtagadása nem jogosítja fel a Megrendelő felet a megvásárolt szolgáltatás árának visszatérítésére.
  10. A Vállalkozó fenntartja a jogot, hogy indoklás nélkül törölje a STANDARD hitelességi tanúsítványt, ha olyan bejelentést kap, amely aláássa a Megbízó hitelességét.
  11. A STANDARD hitelességi tanúsítványt egy évre adják ki.
  12. A STANDARD hitelességi tanúsítvány érvényessége szigorúan a Megbízó Merkandi platformon lévő fiókjának aktív állapotától függ.  
  13. A Vállalkozó fenntartja a jogot a Megbízó további ellenőrzésére a tanúsítvány teljes érvényességi ideje alatt.
  14. A szolgáltatás korlátlan ideig vehető igénybe, azzal a feltétellel, hogy igénybevétele csak akkor lehetséges, ha a Megbízó aktív fiókkal rendelkezik a Merkandi platformon és aktív eladási opcióval rendelkezik.

 

§ 3 Visszaküld

  1. Az ügyfélnek a szolgáltatás megrendelésének napjától számított 100 naptári napon belül lehetősége van a nyújtott szolgáltatás díjának visszatérítésére. A szolgáltatás megrendelésének napjától számított 100 naptári nap elteltével a Vásárló nem jogosult visszatérítésre.
  2. A visszaküldés feltétele, hogy a szolgáltatást még nem indították el. A szolgáltatási adatlap kitöltésekor a visszaküldés joga – a pontban meghatározott eset kivételével – megszűnik. 6 § 2 és pt. 1, 2 és 3 § 4.
  3. A visszatérítéshez a Megrendelőnek fel kell vennie a kapcsolatot a Merkandi Ügyfélszolgálati Irodával, amelynek elérhetőségei a https://merkandi.pl/contact oldalon találhatók. 

 

§ 4 Panaszok

A Vállalkozó a következő esetekben engedélyezi a panaszeljárás megindítását:

  1. A szolgáltatás a Vállalkozó miatt nem nyújtható, kivéve a STANDARD hitelességi tanúsítvány kiadásának negatív ellenőrzési eredmény miatti megtagadása esetét.

A panasz benyújtásához forduljon a Merkandi Ügyfélszolgálati Irodához. Az elérhetőségek elérhetők a weboldal kapcsolat fülén: https://merkandi.pl/contact. A Megbízó a panasz tartalmában köteles megadni teljes körű adatait, elérhetőségeit, a kifizetett számla számát, és jelöljön meg legalább egyet a fent említett esetek közül, ami indokolja Merkandi panaszeljárás megindítását.
A vállalkozó a panaszt az értesítés kézhezvételének visszaigazolásától számított 30 napon belül köteles megvizsgálni.
 

§ 5 Felelősség

A Vállalkozó csak a Megbízó ellenőrzéséért felelős. A vállalkozó nem vállal felelősséget annak megbízhatóságáért, sem közvetlenül az ellenőrzést követően, sem a tanúsítvány teljes időtartama alatt. &Nbsp;

 

§ 6 Záró rendelkezések

A jelen Szabályzat hatálya alá nem tartozó kérdésekben a Merkandi Általános Kereskedelmi Feltételei és a vonatkozó jogszabályok az irányadók.

Ingyenes HÍRLEVÉL

Napi értesítések az új termékekről és hírek a Merkandi-ról.