FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 évre REGISZTRÁCIÓ ÉS MEGÚJÍTÁS
az akciók nem vonhatók össze
18 A fennmaradó csomagok száma

A legjobb tőzsdei ajánlatok 150 országból

Több mint 100 000 elégedett felhasználó

A kibocsátási árnál akár 90%-al olcsóbb kínálatok

Közvetlen kapcsolat a viszonteladókkal és nagykereskedőkkel

Hogyan vannak elhelyezve és rendezve a hirdetések?

Naponta több ezer új ajánlat jelenik meg a Merkandi oldalán. Minden eladó azt szeretné, ha az ajánlata a lehető legmagasabb lenne, a vásárlók pedig azt szeretnék, ha a listák a lehető legjobban megfelelnének az igényeiknek. Ezért bizonyos döntéseket kell hoznunk. Ezek a választások szigorúan attól függenek, hogy melyik szakaszra vonatkoznak. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan szűrjük és rendezzük az ajánlatokat.

  • Keresésben - az ajánlatok a beírt kifejezés alapján a keresési találatnak megfelelően jelennek meg. Az ajánlatok sorrendjében a következő elemeket veszik figyelembe:
    • keresési kifejezés – egy terméknévre és -tartalomra vonatkozó meghatározott kifejezés értékének kiszámítása a BM25 algoritmus segítségével;
    • promóció – reklámozzák-e az ajánlatot (nem számít, milyen típusú promóció);
    • hogy az ajánlat az exkluzív zónában van-e - az ilyen típusú ajánlatok magasabban vannak a listán;
    • a megjelenés vagy a frissítés dátuma (amelyik a későbbi);
    • az ajánlat állapota - az aktívak fent vannak, a frissen lejártak a legvégén.
  • Termékadatbázis, Exkluzív zóna, „Részletek” rovat, adott nagykereskedő ajánlatainak listája – az ajánlatok a legújabbtól a legrégebbiig a megjelenés dátuma szerint jelennek meg. Csak az aktív listákat vesszük figyelembe. A listát semmilyen további tényező nem befolyásolja.
  • Legjobb ajánlatok rovat, Kategória/alkategória - az ajánlatok az értékelési funkció szerint jelennek meg. A figyelembe vett elemek a következők:
    • promóció – reklámozzák-e az ajánlatot (nem számít, milyen típusú promóció);
    • hogy az ajánlat az exkluzív zónában van-e - az ilyen típusú ajánlatok magasabban vannak a listán;
    • a megjelenés vagy a frissítés dátuma (amelyik a későbbi);
    • az ajánlat állapota - az aktívak fent vannak, a frissen lejártak a legvégén.
  • "Legnépszerűbb ajánlatok" szakasz – az elmúlt 30 nap 6 leggyakrabban megjelenített ajánlata jelenik meg, a megtekintések száma szerint rendezve.

Ezenkívül a hirdetett ajánlatok megjelennek a listákon. A Merkandi a következő ajánlatokat kínálja a felhasználóknak:

  • A hét legjobb ajánlata -Az ajánlat a honlapon egy erre a célra kialakított részben jelenik meg. A szekció egyszerre legfeljebb 10 ajánlatot tartalmazhat, és ezek váltakozva jelennek meg. A felhasználók által reklámozott ajánlatok hiányában a legnépszerűbb ajánlatok kerülnek bemutatásra.
  • Legjobb ajánlat a kategóriában – az ajánlat a lista feletti külön részben jelenik meg. 5 ajánlat jelenik meg rotációs formátumban. A promóció kategóriákban és alkategóriákban egyaránt előfordul. Ha nincsenek kiemelt ajánlatok - a szakasz nem látható.
  • Megkülönböztetés a Merkandinál - az ajánlat színes kiemeléssel jelenik meg a listában. Ennek a promóciós formának nincs mennyiségi korlátja.
  • Kiemelés a kategóriában - az ajánlat a kategóriák és alkategóriák listájának tetején jelenik meg, de ez magasabb érték megadásával történik. Ez azt jelenti, hogy az ajánlatnak nem kell mindig a tetején lennie – ez az ezzel az opcióval előléptetett ajánlatok számától és a kapott egyezési eredménytől függ, figyelembe véve az előző részben említett rendezési algoritmust. Ez a promóciós forma mennyiségi korlátozást nem tartalmaz.

Az ajánlatok promócióját azok az eladók végzik, akik a platformon elérhető lehetőségek közül vásárolnak akciókat. Emellett a Merkandi díjmentesen népszerűsíti a népszerű és érdekesnek tartott, az ügyfelek számára értékes ajánlatokat.

Ingyenes HÍRLEVÉL

Napi értesítések az új termékekről és hírek a Merkandi-ról.