A Merkandi platform összes regisztrált felhasználója számíthat ügyfélszolgálatunk szakembereinek támogatására és segítségére. A platformon, műszaki kérdésekben vagy ügyfeleinket érintő egyéb kérdésekben a következő kommunikációs csatornákon keresztül jelezheti kérdéseit:
- telefonon
- Skype-on
- keresztül emailben Online
- Chat felületen
Természetesen az ügyfélszolgálat a Merkandi összes működtetett nyelvén elérhető. Szakembereink hétfőtől péntekig, 7:30-15:30 (CET) között állnak az Ön rendelkezésére.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb válaszoljunk az e-mailekre. A munkaidő után vagy munkaszüneti napokon kapott üzenetekre általában az azt következő munkanapon válaszolunk.
Kérjük ne felejtse el, hogy mi is emberek vagyunk, akik szabadságukat tölthetik. Ilyen esetekben azonnal visszajelzünk, amint az adott nyelvi változatért felelős alkalmazottunk elérhetővé válik. Arra is bátorítjuk Önt, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot más nyelven.
Lehetőség szerint azon ügyfelekkel is megpróbálunk kapcsolatba lépni, akik nem tudtak elérni minket.
Minden alkalommal, ha bármilyen zavar áll fenn az iroda működésében, az esemény okával és időtartamával kapcsolatban a megfelelő információkat előre közzéteszünk a Kapcsolat aloldalán, a platform minden nyelvi változatában.