FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 évre REGISZTRÁCIÓ ÉS MEGÚJÍTÁS
az akciók nem vonhatók össze
19 A fennmaradó csomagok száma

A legjobb tőzsdei ajánlatok 150 országból

Több mint 100 000 elégedett felhasználó

A kibocsátási árnál akár 90%-al olcsóbb kínálatok

Közvetlen kapcsolat a viszonteladókkal és nagykereskedőkkel

Válaszolnom kell az oldalon szereplő üzenetekre?

Nagyon jó üzleti gyakorlat, különösen az eladók számára, hogy a legmagasabb szintű ügyfélszolgálatot kínálják. A nagykereskedelmi ipar egyik leggyakoribb hibája az, hogy figyelmen kívül hagyjuk a vásárlók/eladók által kapott üzenetekre adott válaszokat.
A Merkandi egy olyan nemzetközi platform, ahol nagy hangsúlyt fektetünk a felhasználók közötti megfelelő viszonyra és üzleti kapcsolatokra. A magas szintű szolgáltatás biztosítása érdekében gondoskodunk az üzenetekre adott válaszok mutatóiról és statisztikáiról. Ezért, ha a panelen megválaszolatlan üzenetek vannak értesítéseket kap tőlünk.

Ezt miért csináljuk?

  • Azért, hogy értesítsük Önt az olvasatlan üzenetekről - néha az üzenetek a spambe kerülnek és elkerülhetik figyelmét. Gondoskodunk arról, hogy ne hagyjon ki egyetlen üzenetet sem.
  • A bevált üzleti gyakorlatokról való információ keretében, kérjük ne feledje - sokan nem tudják, hogy az üzenetekre való válaszadás kihagyása negatív hatással lehet vállalkozásukra. Megpróbáljuk megmagyarázni, miért olyan fontos az üzenetekre adott válasz.
  • Értékesítésének növelése érdekében - ha ma nem válaszol a felhasználónak, akkor egy héten belül őt nem fogja érdekelni az Ön ajánlata. Az értékesítés maximalizálása érdekében mindenkit ki kell szolgálni.

Miért fontos?
Képzelje el, hogy egy boltot működtet. Az ügyfél belép és kérdést tesz fel. Hányszor találkozott olyan helyzettel, amikor az eladó úgy tesz, mintha nem látná az ügyfelet? Még nem találkoztunk ilyen helyzettel, akkor miért különbözzen ez az e-kereskedelemben?
Mint már említettük, ha az ügyfél ma nem kap választ, akkor legközelebb egyáltalán nem ír majd. Tehát jobb, ha visszaírja, hogy nem aktuális, köszönöm nem stb., mint hogyha semmit nem válaszol. Az ilyen rövid információ néhány másodpercet vesz igénybe, de nem fogja elriasztani az ügyfelet, valamint a válasz hiányát sem.

Kérhetünk választ?
Nem, mert a célunk a figyelem felkeltése és a felhasználók közötti válaszadási arány növelése. Nem kényszeríthetjük Önt, hogy válaszoljon, de megválaszolatlan üzenetek esetén mindig felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ha nem kapunk választ, megkérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk. Ha két héten belül nem kapunk választ Öntől, fenntartjuk a jogot az eladói opció letiltására fiókjában.

Segítségre van szükséged?

Ingyenes HÍRLEVÉL

Napi értesítések az új termékekről és hírek a Merkandi-ról.