A Merkandi platform felhasználói, akik az oldalon közzétett áruk vásárlása iránt érdeklődnek, telefonon vagy e-mailben léphetnek kapcsolatba az eladóval. A vásárlók jelentős része dönt úgy, hogy felveszi a kapcsolatot és üzenetet küld - akár a nagykereskedő profiljában elérhető elérhetőségi űrlapon keresztül vagy közvetlenül a nagykereskedő által megadott címre. A kérés megfogalmazásának módja gyakran meghatározza, hogy az eladó küld-e a választ.
Íme néhány tipp, amelyek segíthet Önnek az árukra vagy az együttműködésre vonatkozó egyedi kérések elkészítésében, amely érthető és egyben érdekes lehet az eladó számára.
- Az üzenet nyelve - a kérdést az eladó nyelvén kell megfogalmazni - ha az eladó német cég, német vagy angol nyelvet használjunk. Ha a kérdést egy franciaországi társaságnak címezzük, akkor azt franciául kell elküldeni stb. Ha például nem tudunk franciául, akkor érdemes a Google / Bing vagy a Yandex szolgáltatását használni. Ez minden bizonnyal megkönnyíti majd a levelezést.
- Az üzenet tartalma - a kérés során először röviden ismertesse a képviselt vállalatot, és jelölje meg a keresett termékcsoportokat. Ezután írja be a termék / hirdetés nevét vagy a linket ahhoz a Merkandi ajánlathoz, ami iránt érdeklődik, és kérjen igazolást a termék elérhetőségéről, a minimális rendelés mennyiségéről, az árról, a szállítási időről stb.
- Helyes elérhetőségek - nagyon fontos, hogy az üzenetben feltüntesse aktuális elérhetőségét, amelynek köszönhetően az eladó minden probléma nélkül kapcsolatba léphet Önnel, telefonon vagy e-mailben.