FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 évre REGISZTRÁCIÓ ÉS MEGÚJÍTÁS
az akciók nem vonhatók össze
23 A fennmaradó csomagok száma

A legjobb tőzsdei ajánlatok 150 országból

Több mint 100 000 elégedett felhasználó

A kibocsátási árnál akár 90%-al olcsóbb kínálatok

Közvetlen kapcsolat a viszonteladókkal és nagykereskedőkkel

Megjegyzésrendszer Merkandi-n

A platformon a vevők hagynak véleményt az eladók számára. A visszajelzések típusától és számától függően bizalmat keltenek a vállalatában, és növelhetik az értékesítést, vagy eltéríthetik a potenciális ügyfeleket. Hogyan működik a Merkandi megjegyzésrendszere? Az alábbiakban praktikus tippeket talál.

Hogyan működnek a megjegyzések a Merkandi-n?
Minden vevőnek jogában áll tranzakciónként egy észrevételt tenni, ha az eladó számlájának kiállítása óta nem telt el több mint 2 hónap. A megjegyzés három típusa közül lehet választani: pozitív, semleges vagy negatív. Az első kettő esetében a közzététel azonnali, és a nagykereskedő értesítést kap a profiljában közzétett új megjegyzésről. Negatív esetben azt a csapatunknak küldi el. Ha a megfogalmazás helyes, és megerősítjük, hogy egy tranzakcióra vonatkozik, azt a függőben lévő publikációk sorába helyezzük. Minden nagykereskedő ettől a pillanattól kezdve 7 napot kap, hogy tisztázza az ügyet a vevővel. Ha ezen idő alatt a vevő elakarja távolítani a hozzászólást, akkor ezt elvégezzük és értesítjük mindkét felet. Ha nem akkor 7 nap elteltével közzétesszük és a nagykereskedő értesítést kap.

A megjegyzésrendszer második eleme az eladó 4 kategóriában történő értékelése:

  • a termék megfelel a leírásnak
  • kapcsolatfelvétel az eladóval
  • a szerződés átfutási ideje
  • szállítási költség

E kategóriák mindegyike 1-5 csillagos lehet. Az összes kategória értékelése átlagolásra kerül és megjelenik az eladó profilján.

Eltávolíthatom a negatív megjegyzéseket a profilomról?
Bármely megjegyzés eltávolítható, ha a vevő bejelenti nekünk, hogy a vita megoldódott, és megegyezésre jutott a nagykereskedővel. Indokolt esetben eltávolítjuk a megjegyzéseket, amikor nem történt meg tranzakció. Más esetekben nem közvetítünk a megjegyzésekkel kapcsolatos vitákban. Minden vásárlónak lehetősége van negatív megjegyzés kiadására, és a nagykereskedőnek - a megjelölt kivételektől eltekintve - nincs joga követelni annak eltávolítását.

A jó hírnév fenntartása és a negatív megjegyzések elkerülése
A negatív megjegyzések kétségkívül negatív hatással vannak az értékesítésre és az ügyfelek bizalmára. Ezért azt javasoljuk, hogy minden nagykereskedő pozitív megjegyzéseket szerezzen az első naptól kezdve.

Ennek több oka van:

  • a pozitív megjegyzések növelik az eladó hitelességét
  • ha negatív megjegyzés érkezik, akkor a pozitív megjegyzés csökkenti annak erejét, és hozzájárul a jó hírnevének fenntartásához
  • számos pozitív megjegyzés növeli az eladásokat.

Hogyan lehet ösztönözni a vásárlókat észrevételeik megtételére?
Senkit sem kell ösztönözni a negatív megjegyzések közzétételére, de pozitív tapasztalatok esetén a vásárlók nem hajlandóak megosztani véleményüket. Ezért többféle módszert javasolunk a pozitív vélemények megszerzésére, amelyeket nagykereskedőink ismernek és használnak:

  • kedvezmény a rendelésre vagy más megrendelésre
  • ingyenes bővítés hozzáadása a szerződéshez az észrevételek közzétételének részeként
  • jobb minőségű árukat kínálni a vélemény ellentételezése érdekében

Mi a teendő, ha egy vevő valótlan észrevételeket tesz közzé?
Ha valamilyen okból egy megjegyzés tisztességtelen és hamis, minden eladónak lehetősége van válaszolni erre. Ebben az esetben a megjegyzést egy profilon belüli válasz követi, amely lehetővé teszi a potenciális vásárlók számára, hogy megismerjék mindkét fél véleményét az ügyletről, és lehetőséget ad számukra, hogy megvédjék magukat a tisztességtelen vásárlókkal szemben.
Van még egy fontos dolog, amelyet érdemes megemlíteni. A Merkandi egy olyan platform, amely számos különböző országban és nyelven működik. Ha megjegyzést kap, függetlenül a közzétételének nyelvétől, szakembereink lefordítják azt az összes többi elérhető nyelvre. Ilyen módon pozitív véleményt szerezve egy verzióban a nagykereskedő pozitív megjegyzéseket kap minden elérhető verzióban is. Természetesen ugyanez vonatkozik a negatív és semleges megjegyzésekre.
Mindenkinek azt javasoljuk, hogy használja a megjegyzésrendszert a nagykereskedők jutalmazására a szakmai tranzakcióikért, és figyelmeztessen másokot a becstelen vállalkozókkal szemben. Mind az észrevételek, mind az ügyfélszolgálat esetén az értékesítés értékelése mindig pozitív hatást gyakorol a tranzakció mindkét oldalára.

Csalás történt, mit tehetek a negatív megjegyzés hozzáadásán kívül?
Annak a ténynek köszönhetően, hogy eladóinkat és az áruk valódiságát ellenőrizzük, illetve, hogy lehetővé tesszük a felhasználók számára, hogy észrevételeiket közzé tételét, jelentősen növekszik a platformon történő tranzakciók biztonságát. Mindazonáltal vannak olyan helyzetek, amikor az eladók különféle okok miatt nem tesznek eleget a szerződés feltételeinek. Ebben az esetben az első lépés, amelyet a vevőnek meg kell tennie, a negatív megjegyzés közzététele a nagykereskedő profiljában. Ez általában elegendő a tranzakció sikeres végrehajtásához.

Ha a megjegyzés nem hozta meg a várt eredményt, a vevőnek értesítenie kell a problémáról a helyi rendőrséget. Érdemes egy olyan dokumentumkészletet összekészíteni, amely megerősíti a tranzakció összes szakaszát. További információ a témáról a tranzakciók bevált gyakorlatáról szóló irányelveinkben található.

Mivel nem közvetítünk a felhasználók közötti tranzakciókban, a vita megoldása érdekében minden részünkről tett intézkedést csak azután lehet megtenni, hogy megkaptuk az eset rendőrségre történő bejelentésének igazolását, amelyet bizonyításfelvételkor kell kérni.

Segítségre van szükséged?

Ingyenes HÍRLEVÉL

Napi értesítések az új termékekről és hírek a Merkandi-ról.