FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 évre REGISZTRÁCIÓ ÉS MEGÚJÍTÁS
az akciók nem vonhatók össze
23 A fennmaradó csomagok száma

A legjobb tőzsdei ajánlatok 150 országból

Több mint 100 000 elégedett felhasználó

A kibocsátási árnál akár 90%-al olcsóbb kínálatok

Közvetlen kapcsolat a viszonteladókkal és nagykereskedőkkel

Hogyan lehet eladni a Merkandi-n?

Azok a nagykereskedők, gyártók, forgalmazók, akik új piacokat keresnek az áruik számára, PRÉMIUM fiókot regisztrálnak a Merkandi platformon, és az üzleti tevékenység hitelesítése után lehetőséget kapnak arra, hogy többletkészletből, aukciókból, kifutó szériás termékekből, áruvisszavételből stb. termékeket hirdessenek. Egy nagyon fontos szempont, amely óriási hatással van az áruk gyors értékesítésére, az, hogy miként mutathatja be cégét és termékeit a Merkandi platformon. Íme néhány tipp, amelyek segítségével több potenciális érdeklődőt érhet el, ezáltal felgyorsítva az értékesítést:

  1. Jól leírt vállalati profil a Merkandi platformon – érdemes megbizonyosodni arról, hogy a nagykereskedő profilja, amelyet a Merkandi bejelentkezett vásárlói látnak, minden lehetséges adatot tartalmaznak-e. Mindenekelőtt mindig az aktuális elérhetőségek legyenek feltüntetve. Célszerű megadni a cég teljes címét, esetleg a raktár címét, a cég webhelyének címét, valamint a kapcsolattartó személyek adatait - neveket, vezetékes számokat, faxszámot, mobiltelefonszámot, e-mail címet, a cég nyitvatartási idejét vagy a skype elérhetőséget, szintén a nyelvet, amin egy adott személy kiszolgálhatja a vállalkozót. A fizetési és az áruk szállítási feltételeire vonatkozó adatok szintén fontosak - a Saját fiók fülön -. A raktár adatait, a vállalati adatokkal és a kapcsolattartási adatokkal együtt, a kínált fizetési és szállítási módokkal együtt meg kell adni. A Kiegészítő információk mezőben érdemes néhány mondatban leírni vállalkozása profilját, megjelölve az iparágakat, a termékcsoportokat és az egyéb értékes információkat, amelyek megkülönböztethetik a vállalatát más eladótól.
  2. Rendszeres ajánlatok feladása - ajánlott rendszeres hirdetéseket feladni a Merkandi-n, az Ön által meghatározott ütemterv szerint. Érdemes észben tartani, hogy azok az ügyfelek, akikkel együtt dolgozunk vagy akikkel a közeljövőben együtt fogunk dolgozni, nagyra értékelik azokat az eladókat, akik rendszeresen frissítik kínálatukat. Itt nehéz meghatározni a korlátot, de a nagykereskedő gyakori jelenléte a platformon, amely új ajánlatok formájában nyilvánul meg, a vevők nagyobb érdeklődését váltja ki különösen, ha a Merkandi új termékeiről a napi hírlevelén keresztül tájékozódnak. A kínált választéktól is sok minden függ - különböző árukra vonatkoznak, különféle iparágakban (természetesen a kiválasztott iparág a kínált termékektől függ).
  3. Az áruk megfelelő bemutatása a hirdetésben – az egyik alapelv szerint mindent el lehet adni, csak szép csomagolásra van szükség, tehát ügyeljen az eladni kívánt áruk részletes leírására. Jó gyakorlat a tényszerű, konkrét, világos, hibáktól mentes, célközpontú és a lehető legobjektívabb leírások használata. Ha termékünknek hibái vannak, ne féljen leírni őket - elvégre a használt, visszaadott vagy felújított áruk a vevők széles körét is elérik, akik gyakran keresnek árukat kisebb vagy nagyobb hibákkal.
  4. Az ajánlat jó leírását alkotó legfontosabb elemei az áru címe és leírása - azokat tényszerűen és pontosan kell megfogalmazni.
    A címben ne használjon olyan általános kifejezéseket, mint például az ’Olcsón!’ vagy ’Kihagyhatatlan ajánlat!’, hanem adja meg pontosan, hogy mi eladó: mert csak akkor találják meg a Merkandi keresőmotorját használva az azonos vagy hasonló terméket kereső potenciális vásárlók a hirdetésünket. A címnek tartalmazniuk kell néhány, az árut leíró legfontosabb kulcsszót, beleértve a márkaneveket, a származást (végrehajtók aukciói, felszámolásból származó áruk, többletkészlet stb.)
    A termékleírásnak valódi képet kell adnia az általunk értékesített árukról. Mindenekelőtt fel kell tüntetnie a termék / készlet előnyeit, valamint a beszerzési feltételek előnyeit (például további kedvezmények nagyobb mennyiség rendelése esetén, egy adott összeget meghaladó rendelések ingyenes kiszállítása az EU-n belül, minták küldésének lehetősége stb.). A leírás további részében meg kell említeni az áruk esetleges hibáit (az eredeti csomagolás hiánya, kisebb felhasználási jelek, gyártási hibák stb.).
  5. Az áruk képei az ajánlat nagyon fontos alkotóelemei - a fő képnek a terméket a legvonzóbb módon kell bemutatnia, hogy felkeltse a látogatók figyelmét a platformon. Jobb, ha egy szürke kartonról vagy egy üres palettáról lecseréli fotóját a kiválasztott termékekre, amelyre az ajánlat vonatkozik. A katalógusfotók helyett ajánlatos valódi fényképeket elhelyezni, mert ez növeli a hirdetés hitelességét.
  6. Hirdetett ajánlatok különféle nyelvi változatokban - A Merkandi platform sok nyelven működik. Az ajánlatok minden nyelvi változatban megtalálhatók a Google, a Yandex, a Bing és a Yahoo webhelyen. Ha ajánlatával a lehető legtöbb potenciális vásárlót kívánja elérni, akkor a megfelelő fordítás beírása után, például a Google Fordító segítségével, a Merkandi összes elérhető nyelvi változatában érdemes közzé tennie hirdetéseit.

Segítségre van szükséged?

Ingyenes HÍRLEVÉL

Napi értesítések az új termékekről és hírek a Merkandi-ról.