FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 évre REGISZTRÁCIÓ ÉS MEGÚJÍTÁS
az akciók nem vonhatók össze
19 A fennmaradó csomagok száma

A legjobb tőzsdei ajánlatok 150 országból

Több mint 100 000 elégedett felhasználó

A kibocsátási árnál akár 90%-al olcsóbb kínálatok

Közvetlen kapcsolat a viszonteladókkal és nagykereskedőkkel

Hogyan adhatok hozzá az ajánlatot?

Ahhoz, hogy ajánlatát Merkandi-n közzé tegye, rendelkeznie kell PRÉMIUM fiókkal, majd el kell helyeznie a cég regisztrációs dokumentumait a fiókján, vagy el kell küldeni faxon vagy e-mailben az Ügyfélszolgálat irodájának címére, ahol azok ellenőrzése után aktiválódik az eladási opció. Fiókjának lejáratáig korlátlan számú ajánlatot adhat hozzá.

Ajánlat hozzáadása: jelentkezzen be a Merkandi webhelyre, és lépjen be a fiókjába. A fiók adminisztrációs felületén válassza ki a „Saját ajánlatok” fület. Miután kiválasztotta ezt a lehetőséget, az általunk korábban hozzáadott ajánlatok jelennek meg az adminisztrációs panelen. Új ajánlatokat az oldal tetején található kék színű, „Ajánlat Hozzáadása” gomb segítségével adhatunk hozzá.
Maga az ajánlat hozzáadásának folyamata a következő mezők kitöltéséből áll:

1. Termékinformáció;
2. Az ajánlat érvényessége;
3. Rendelés;
4. Az ajánlat leírása;
5. Fizetési és szállítási módok;

6. Fotók;

7. Média és fájlok

  1. Az űrlap kitöltésekor minél több információt szolgáltassunk a termékről, például kiválasztva azt a kategóriát, alkategóriát és termékcsoportot, amelyhez az általunk hozzáadott termék tartozik (új, használt, sérült, Mix / retourware, felújított, outlet), valamint a termék származási országát (ország, amelyben a termék jelenleg található). Ez a kategória magában foglalja az olyan mezőket is, mint például termékazonosító (belső termék azonosítása), EAN és TARIC kódok vagy akár a márka. Annak érdekében, hogy a potenciális vásárlók számára megkönnyítsük az ajánlatok keresését, minél részletesebb információt kell szolgáltatnunk a termékről. Ezért az összes kötelező mezőt csillag * jelöli.
  2. Határozzuk meg az ajánlat hozzávetőleges érvényességét, például az ajánlat 30 napig érvényes vagy az ajánlat ideig van érvényben. A megadott idő után az ajánlat állapota archiváltra változik - azzal az információval jelenik meg, hogy X nappal ezelőtt adták hozzá. A visszaállításhoz csak használja az aktiválási lehetőséget az ajánlatok listáján.
  3. Egészítsük ki a következő termékinformációkat, mint például: rendelkezésre álló mennyiség, minimális rendelés, annak a mértékegységnek a száma, amelyben a terméket áruljuk, és az ár. A kiválasztott értékektől függően a mezők megjelenése megváltozik (például amikor az ár megegyezés szerinti opcióját választjuk, akkor a pénznem vagy az egység megadására szolgáló mezők eltűnnek).
  4. Töltsük ki az ajánlat címét, tartalmát és kulcsszavait. Külön oldalakon ezeket a mezőket kitölthetjük más nyelvekre is. Ne feledje, hogy például a lengyel, német, angol változat kiválasztásakor az ajánlat nevét / címét és leírását a kiválasztott nyelvi verzióknak megfelelő nyelveken, azaz lengyel, német és angol nyelven kell beírni. A rendszer automatikusan felismeri, hogy mely nyelvi verziókban szeretnénk közzétenni az ajánlatot, ellenőrizve az egyes lapok mezőinek kitöltését. Fontos az is, hogy a vállalat elérhetőségei (például telefonszám, e-mail cím, weboldal, vállalati logó) nem jelennek meg az általunk hozzáadott leírásban és képekben. A termékleírásban kulcsszavakat is adjunk hozzá, amelyek leírást adnak a kínált áruról.
  5. Az ajánlat hozzáadásának következő szakaszában információkat szolgáltatunk az általunk elfogadott rendelkezésre álló fizetési módokról (banki átutalás, készpénz, online fizetések), valamint az általunk kínált kézbesítési módokról (személyes átvétel, belföldi szállítás, nemzetközi szállítás). Ezek a mezők nem kötelezőek, de ne feledje, hogy minél több részletet ad hozzá a termékről, ideértve a szállítási és fizetési információkat, valamint a fényképeket, annál nagyobb az érdeklődést kelt az ajánlata.
  6. A termékek fényképeinek hozzáadásakor emlékezzünk arra, hogy az első hozzáadott fájl a fő kép, és hogy néhány kép nagy formátumban történő hozzáadása növeli hirdetésünk vonzerejét, ami magasabb számú visszajelzést eredményez!
  7. Ha a termék ismert, és van egy videója, amely bemutatja annak működését / áttekintését, akkor a Videó URL mezőbe adhatja hozzá a címet a Youtube-ról vagy a Vimeo-ról. A termékleírásban 1 mellékletet adhat hozzá. Például ez lehet egy táblázat az általunk kínált termékek listájával, árlisták stb. (megengedett fájlformátumok: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Max. méret 5 MB).

Az összes szükséges mező kitöltése után lementhetjük az ajánlatot tervezetként (ha még nem akarjuk közzétenni, hanem csak az folyamatot akarjuk elmenteni), közzé tehetjük a weboldalon, vagy közzé tehetjük majd kiválasztjuk az akció láthatóságát növelő promóciós lehetőségek listáját.

Itt az érdeklődők az ajánlat promóciójának különböző formái közül választhatnak:

  • a hét legérdekesebb ajánlata,
  • top ajánlatok a Merkandi-n,
  • kiemelkedő ajánlatok a Merkandi listáján,
  • legjobb ajánlat a kiválasztott kategóriában,
  • kiemelkedő ajánlatok a kiválasztott kategóriában.

A promóciós költségek egy nyelvi változatra érvényesek. Az ajánlatok népszerűsítése nem kötelező, de tanácsos, mert ez az ajánlatot kiemeli a tömegből.

Segítségre van szükséged?

Ingyenes HÍRLEVÉL

Napi értesítések az új termékekről és hírek a Merkandi-ról.