FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 évre REGISZTRÁCIÓ ÉS MEGÚJÍTÁS
az akciók nem vonhatók össze
23 A fennmaradó csomagok száma

A legjobb tőzsdei ajánlatok 150 országból

Több mint 100 000 elégedett felhasználó

A kibocsátási árnál akár 90%-al olcsóbb kínálatok

Közvetlen kapcsolat a viszonteladókkal és nagykereskedőkkel

Egy jó kép tényleg elad!

Egy jó kép tényleg elad!

Számos tényező határozza meg egy ajánlat vonzerejét. Néhányuk tőlünk függ, néhányuk nem. Az egyik dolog, amelyet érdemes megtenni a hirdetés vonzerejének növelése érdekében, az a vizuális tulajdonságok javítása az áruk képeinek feldolgozása során. Nem szabad elfelejteni, hogy a vevő figyelme a fényképekre összpontosít, függetlenül attól, hogy melyik kereskedési platformot használja. Ha azt akarja, hogy a vásárlók az Ön ajánlataival ismerkedjenek meg, akkor csak annyit kell tennie, hogy ügyeljen azok grafikai tartalmára. Az útmutató további részében megtudhatja, hogy ez valójában igen kevés időt vesz igénybe, és nem jelent sok munkát az ön részéről.

NE ADJON HOZZÁ olyan képet, amely:

Kicsi - az 50x50 képpontos kép semmit nem jelenít meg, nem egyértelmű, és a méretezés után szörnyűnek tűnik. Vegye figyelembe, hogy a fő kép meg van nagyítva, hogy illeszkedjen a 290x290 bélyegkép méretéhez.

Nem egyértelmű - ha Ön nem sokat lát benne, akkor a vevő sem fog.

Vágatlan - a kép fő részét az Ön által kínált termékeknek kell szentelni. Ha a fénykép többnyire a raktárt jeleníti meg, azt javasoljuk, hogy állítsa azt vállalkozásának fotójává a Nagykereskedő Adatai szakaszban, a További információk, Saját fiók alatt. [https://merkandi.co.uk/dashboard/wholesales/additional/], és készítsen egy pár új képet az Ön által eladott termékről.

ADJON HOZZÁ olyan képet, amely:

Nagy felbontású - ne felejtse el, hogy a fő kép nagyítva lesz a 290x290 méretű bélyegkép méretéhez. Minél jobban néz ki a termék a bélyegképben, annál valószínűbb, hogy a termék vonzza majd a potenciális vásárlókat.

Egyértelmű - nem csak a termékre vonatkozik, hanem a csomagolásra, a raklapra és a szállítási értékpapírokra is. Fontos továbbá az áruk hibáinak és károsodásainak feltüntetése. Ennek köszönhetően elkerülheti a felesleges problémákat és a vevőkkel való félreértéseket.

A terméket reprezentálja, nem pedig a környezetét - az eladási ajánlatnak tartalmaznia kell egy olyan képet, amely a kínált termékekre összpontosít.

Hogyan dolgozhatja fel könnyedén a képeket?

Okostelefon-alkalmazás - függetlenül attól, hogy melyik operációs rendszert használja a telefon, mindig hozzáférhet az alkalmazás néhány alapvető fotófeldolgozási funkciójához, amely alapértelmezés szerint telepítve van a készüléken.

Pixlr (https://pixlr.com/) - egy ingyenes grafikus alkalmazás, amely segít a képek feldolgozásában. A böngészőben fut, így elegendő egy ingyenes fiók regisztrálása a webhelyen, amelyet a fenti linken érhet el. 3.

IrfanView (http://www.irfanview.com/) - ingyenes szoftver az alapvető fotófeldolgozáshoz, beleértve a formátum megváltoztatását, az élesítési és a kivágási funkciókat.

Szerző:
Merkandi - B2B Kereskedelmi Platform

Merkandi - B2B Kereskedelmi Platform

A Merkandi egy olyan nemzetközi nagykereskedelmi platform, amely nem csak a szokásos nagykereskedelemi árukat, hanem a végrehajtók által lefoglalt készleteket, termelési többletet, raktárfelesleget, felszámolt készletek, a fogyasztók által visszaküldött termékeket stb. szintén kínálja.

Előző bejegyzés Következő bejegyzés
Ingyenes HÍRLEVÉL

Napi értesítések az új termékekről és hírek a Merkandi-ról.