§ 1 Általános rendelkezések
- Vállalkozó – Merkandi LTD, a továbbiakban Merkandi, székhelye Anglia, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
- Megrendelő – vállalkozó vagy magánszemély, aki megrendeli a vállalkozó ellenőrzési szolgáltatást.
- Egy elkötelezett tanácsadó szolgáltatása – a továbbiakban: szolgáltatás – abban áll, hogy segítséget nyújt a felhasználónak a § 2. A szolgáltatást a Vállalkozó nyújtja.
- A szolgáltatás költsége – az az összeg, amelyet a Megbízónak kell fizetnie azért, hogy egy elkötelezett tanácsadó szolgáltatását nyújthassa.
- Vállalkozási csomag – a vállalkozó által kínált, csomagban értékesített kiegészítő szolgáltatások összessége
§ 2 A nyújtott szolgáltatás köre
- Az ügyfél a szolgáltatást csak az alábbi két eset egyikében rendelheti meg:
- Bármely üzleti csomagban (a szolgáltatás bármely elérhető csomag része)
- További 5 órás csomagként, ha már vásárolt üzleti csomagot.
- Az ügyfél a Merkandi weboldalán keresztül megrendel egy üzleti csomagot vagy egy dedikált tanácsadói támogatási szolgáltatást. A szolgáltatás költsége a szolgáltatás megrendelési oldalán jelenik meg, és egy elkötelezett tanácsadó segítségére vonatkozik az oldalon feltüntetett összes óraszámban.
- A Megbízó által megrendelt szolgáltatás kifizetését követően a Vállalkozó visszaigazoló üzenetet kap. Ettől a pillanattól kezdve a Megbízónak korlátlan idő áll rendelkezésére a szolgáltatási űrlap kitöltésére, melyben a Vállalkozó részére megadom a Megbízóval kötött szükséges elérhetőségeket.
- Megrendelő a szolgáltatási űrlap kitöltését követően a kitöltést követő 3 munkanapon belül megkezdi annak végrehajtását. Amennyiben a szolgáltatás teljesítésének határideje nem tartható, a Vállalkozó kötelezettséget vállal arra, hogy erről a Megbízót haladéktalanul értesíti, és ebben az esetben a határidő a Megbízó és a Vállalkozó egyedi megállapodása alapján történik.
- A szolgáltatás akkor tekinthető kimerültnek, ha az Ügyfél a szolgáltatás keretében rendelkezésre álló összes órát felhasználja.
- Az Ügyfél korlátlan számú segítségkérést nyújthat be egy erre kijelölt tanácsadótól a rendelkezésre álló óraszámon belül.
- Egy elkötelezett tanácsadó segítsége csak e-mailben, bármely nyelven vagy telefonon érhető el a következő nyelveken: angol, lengyel, spanyol, német, francia, olasz.
- A Vállalkozó fenntartja a jogot a telefonos támogatás elérhetőségének megváltoztatására bármely nyelven. Ebben az esetben, ha a változás a Megbízó rovására megy (az a nyelv vagy nyelvek, amelyeken az elhivatott tanácsadó eddig megrendelte a segítséget és/vagy a felhasználói profiljában szereplő nyelv), jogosult kérni a befizetett pénzeszközök visszafizetése a fennmaradó igénybe vehető óraszám arányában a szolgáltatási csomag ára szerint.
- Amennyiben a Vállalkozó 3 munkanapon belül nem tudja felajánlani szaktanácsadó segítségét, a Megrendelő jogosult a megvásárolt szolgáltatás árának visszatérítését követelni. Üzleti Csomag vásárlása esetén a Felhasználó kérheti a csomag részét képező szolgáltatási ár arányos részének visszatérítését. A szolgáltatásért befizetett összeg 3 munkanapon belül visszakerül a Megbízó számlájára. A visszatérítés a Megrendelő által a szolgáltatásért fizetett összeggel megegyező formában történik. Ha ilyen visszaküldés nem lehetséges, a Vállalkozó felveszi a kapcsolatot a Megbízóval, hogy más visszaküldési formát egyeztessen. &Nbsp;
- A szolgáltatás részeként a vállalkozó a következő területeken kínál segítséget:
- kapcsolattartás külföldi nagykereskedőkkel (beleértve a közvetítést, tárgyalásokat, tanácsadást)
- platformtámogatás (beleértve a tanácsadást is)
- a nemzetközi értékesítés alapjai (tanácsadás a promóció, termékválasztás stb. területén)
- A Vállalkozó fenntartja a jogot, hogy a 10. pontban megjelölttől eltérő mértékben megtagadja a segítségnyújtást. &2. Ilyen visszautasítás esetén az ügyfél nem jogosult a visszatérítésre.
- A szolgáltatás korlátlan ideig használható, azzal a feltétellel, hogy igénybevétele csak akkor lehetséges, ha a Megbízó aktív fiókkal rendelkezik a Merkandi platformon.
§ 3 Visszaküld
- Az ügyfélnek a szolgáltatás megrendelésének napjától számított 100 naptári napon belül lehetősége van a nyújtott szolgáltatás díjának visszatérítésére. A szolgáltatás megrendelésének napjától számított 100 naptári nap elteltével a Vásárló nem jogosult visszatérítésre.
- A visszaküldés feltétele, hogy a szolgáltatást még nem indították el. A szolgáltatási adatlap kitöltésekor a visszaküldés joga – a pontban meghatározott eset kivételével – megszűnik. 6 § 2 és pt. 1, 2 és 3 § 4.
- A visszatérítéshez a kezdeményezőnek együtt kell működnie forduljon a Merkandi Ügyfélszolgálati Irodához, amelynek elérhetőségei a weboldal kapcsolat fülében találhatók: https://merkandi.pl/contact.
§ 4 Panaszok
A Vállalkozó a következő esetekben engedélyezi a panaszeljárás megindítását:
- A szolgáltatást a Vállalkozó nem nyújtotta a szolgáltatás feltételeiben meghatározott körben a segítségnyújtás megkeresésének időpontjaként meghatározott időtartamon belül.
- A nyertes ajánlattevő a 8. pontnak megfelelően, dedikált tanácsadó segítségével megváltoztatta a felajánlott nyelv körét § 2
A panasz benyújtásához forduljon a Merkandi Ügyfélszolgálati Irodához. Az elérhetőségek elérhetők a weboldal kapcsolat fülén: https://merkandi.pl/contact. A Megbízó a panasz tartalmában köteles megadni teljes körű adatait, elérhetőségeit, a kifizetett számla számát, valamint megjelölni legalább egy fent említett esetet, amely indokolja a Merkandi panaszeljárás megindítását.
A vállalkozó a panaszt az értesítés kézhezvételének visszaigazolásától számított 30 napon belül köteles megvizsgálni.
§ 5 Felelősség
A Vállalkozó kizárólag a Megbízó meghatározott körben nyújtott segítségéért felel. A segítséget a Vállalkozó legjobb tudása és készségei alapján a legnagyobb körültekintéssel ajánljuk fel, azonban a Vállalkozó nem vállal felelősséget a Vállalkozó által okozott károkért. a segítségnyújtást.
§ 6 Záró rendelkezések
A jelen Szabályzat hatálya alá nem tartozó kérdésekben a Merkandi Általános Kereskedelmi Feltételei és a vonatkozó jogszabályok az irányadók.