APRIL SAVINGS
-40%
1 évre REGISZTRÁCIÓ ÉS MEGÚJÍTÁS
az akciók nem vonhatók össze

A legjobb tőzsdei ajánlatok 150 országból

Több mint 100 000 elégedett felhasználó

A kibocsátási árnál akár 90%-al olcsóbb kínálatok

Közvetlen kapcsolat a viszonteladókkal és nagykereskedőkkel

Segítség és tippek

Népszerű témák

Azok a nagykereskedők, gyártók, forgalmazók, akik új piacokat keresnek az áruik számára, PRÉMIUM fiókot regisztrálnak a Merkandi platformon, és az üzleti tevékenység hitelesítése után lehetőséget kapnak arra, hogy többletkészletből, aukciókból, kifutó szériás termékekből, áruvisszavételből stb. termékeket hirdessenek. Egy nagyon fontos szempont, amely óriási hatással van az áruk gyors értékesítésére, az, hogy miként mutathatja be cégét és termékeit a Merkandi platformon. Íme néhány tipp, amelyek segítségével több potenciális érdeklődőt érhet el, ezáltal felgyorsítva az értékesítést:

  1. Jól leírt vállalati profil a Merkandi platformon – érdemes megbizonyosodni arról, hogy a nagykereskedő profilja, amelyet a Merkandi bejelentkezett vásárlói látnak, minden lehetséges adatot tartalmaznak-e. Mindenekelőtt mindig az aktuális elérhetőségek legyenek feltüntetve. Célszerű megadni a cég teljes címét, esetleg a raktár címét, a cég webhelyének címét, valamint a kapcsolattartó személyek adatait - neveket, vezetékes számokat, faxszámot, mobiltelefonszámot, e-mail címet, a cég nyitvatartási idejét vagy a skype elérhetőséget, szintén a nyelvet, amin egy adott személy kiszolgálhatja a vállalkozót. A fizetési és az áruk szállítási feltételeire vonatkozó adatok szintén fontosak - a Saját fiók fülön -. A raktár adatait, a vállalati adatokkal és a kapcsolattartási adatokkal együtt, a kínált fizetési és szállítási módokkal együtt meg kell adni. A Kiegészítő információk mezőben érdemes néhány mondatban leírni vállalkozása profilját, megjelölve az iparágakat, a termékcsoportokat és az egyéb értékes információkat, amelyek megkülönböztethetik a vállalatát más eladótól.
  2. Rendszeres ajánlatok feladása - ajánlott rendszeres hirdetéseket feladni a Merkandi-n, az Ön által meghatározott ütemterv szerint. Érdemes észben tartani, hogy azok az ügyfelek, akikkel együtt dolgozunk vagy akikkel a közeljövőben együtt fogunk dolgozni, nagyra értékelik azokat az eladókat, akik rendszeresen frissítik kínálatukat. Itt nehéz meghatározni a korlátot, de a nagykereskedő gyakori jelenléte a platformon, amely új ajánlatok formájában nyilvánul meg, a vevők nagyobb érdeklődését váltja ki különösen, ha a Merkandi új termékeiről a napi hírlevelén keresztül tájékozódnak. A kínált választéktól is sok minden függ - különböző árukra vonatkoznak, különféle iparágakban (természetesen a kiválasztott iparág a kínált termékektől függ).
  3. Az áruk megfelelő bemutatása a hirdetésben – az egyik alapelv szerint mindent el lehet adni, csak szép csomagolásra van szükség, tehát ügyeljen az eladni kívánt áruk részletes leírására. Jó gyakorlat a tényszerű, konkrét, világos, hibáktól mentes, célközpontú és a lehető legobjektívabb leírások használata. Ha termékünknek hibái vannak, ne féljen leírni őket - elvégre a használt, visszaadott vagy felújított áruk a vevők széles körét is elérik, akik gyakran keresnek árukat kisebb vagy nagyobb hibákkal.
  4. Az ajánlat jó leírását alkotó legfontosabb elemei az áru címe és leírása - azokat tényszerűen és pontosan kell megfogalmazni.
    A címben ne használjon olyan általános kifejezéseket, mint például az ’Olcsón!’ vagy ’Kihagyhatatlan ajánlat!’, hanem adja meg pontosan, hogy mi eladó: mert csak akkor találják meg a Merkandi keresőmotorját használva az azonos vagy hasonló terméket kereső potenciális vásárlók a hirdetésünket. A címnek tartalmazniuk kell néhány, az árut leíró legfontosabb kulcsszót, beleértve a márkaneveket, a származást (végrehajtók aukciói, felszámolásból származó áruk, többletkészlet stb.)
    A termékleírásnak valódi képet kell adnia az általunk értékesített árukról. Mindenekelőtt fel kell tüntetnie a termék / készlet előnyeit, valamint a beszerzési feltételek előnyeit (például további kedvezmények nagyobb mennyiség rendelése esetén, egy adott összeget meghaladó rendelések ingyenes kiszállítása az EU-n belül, minták küldésének lehetősége stb.). A leírás további részében meg kell említeni az áruk esetleges hibáit (az eredeti csomagolás hiánya, kisebb felhasználási jelek, gyártási hibák stb.).
  5. Az áruk képei az ajánlat nagyon fontos alkotóelemei - a fő képnek a terméket a legvonzóbb módon kell bemutatnia, hogy felkeltse a látogatók figyelmét a platformon. Jobb, ha egy szürke kartonról vagy egy üres palettáról lecseréli fotóját a kiválasztott termékekre, amelyre az ajánlat vonatkozik. A katalógusfotók helyett ajánlatos valódi fényképeket elhelyezni, mert ez növeli a hirdetés hitelességét.
  6. Hirdetett ajánlatok különféle nyelvi változatokban - A Merkandi platform sok nyelven működik. Az ajánlatok minden nyelvi változatban megtalálhatók a Google, a Yandex, a Bing és a Yahoo webhelyen. Ha ajánlatával a lehető legtöbb potenciális vásárlót kívánja elérni, akkor a megfelelő fordítás beírása után, például a Google Fordító segítségével, a Merkandi összes elérhető nyelvi változatában érdemes közzé tennie hirdetéseit.

Ahhoz, hogy ajánlatát Merkandi-n közzé tegye, rendelkeznie kell PRÉMIUM fiókkal, majd el kell helyeznie a cég regisztrációs dokumentumait a fiókján, vagy el kell küldeni faxon vagy e-mailben az Ügyfélszolgálat irodájának címére, ahol azok ellenőrzése után aktiválódik az eladási opció. Fiókjának lejáratáig korlátlan számú ajánlatot adhat hozzá.

Ajánlat hozzáadása: jelentkezzen be a Merkandi webhelyre, és lépjen be a fiókjába. A fiók adminisztrációs felületén válassza ki a „Saját ajánlatok” fület. Miután kiválasztotta ezt a lehetőséget, az általunk korábban hozzáadott ajánlatok jelennek meg az adminisztrációs panelen. Új ajánlatokat az oldal tetején található kék színű, „Ajánlat Hozzáadása” gomb segítségével adhatunk hozzá.
Maga az ajánlat hozzáadásának folyamata a következő mezők kitöltéséből áll:

1. Termékinformáció;
2. Az ajánlat érvényessége;
3. Rendelés;
4. Az ajánlat leírása;
5. Fizetési és szállítási módok;

6. Fotók;

7. Média és fájlok

  1. Az űrlap kitöltésekor minél több információt szolgáltassunk a termékről, például kiválasztva azt a kategóriát, alkategóriát és termékcsoportot, amelyhez az általunk hozzáadott termék tartozik (új, használt, sérült, Mix / retourware, felújított, outlet), valamint a termék származási országát (ország, amelyben a termék jelenleg található). Ez a kategória magában foglalja az olyan mezőket is, mint például termékazonosító (belső termék azonosítása), EAN és TARIC kódok vagy akár a márka. Annak érdekében, hogy a potenciális vásárlók számára megkönnyítsük az ajánlatok keresését, minél részletesebb információt kell szolgáltatnunk a termékről. Ezért az összes kötelező mezőt csillag * jelöli.
  2. Határozzuk meg az ajánlat hozzávetőleges érvényességét, például az ajánlat 30 napig érvényes vagy az ajánlat ideig van érvényben. A megadott idő után az ajánlat állapota archiváltra változik - azzal az információval jelenik meg, hogy X nappal ezelőtt adták hozzá. A visszaállításhoz csak használja az aktiválási lehetőséget az ajánlatok listáján.
  3. Egészítsük ki a következő termékinformációkat, mint például: rendelkezésre álló mennyiség, minimális rendelés, annak a mértékegységnek a száma, amelyben a terméket áruljuk, és az ár. A kiválasztott értékektől függően a mezők megjelenése megváltozik (például amikor az ár megegyezés szerinti opcióját választjuk, akkor a pénznem vagy az egység megadására szolgáló mezők eltűnnek).
  4. Töltsük ki az ajánlat címét, tartalmát és kulcsszavait. Külön oldalakon ezeket a mezőket kitölthetjük más nyelvekre is. Ne feledje, hogy például a lengyel, német, angol változat kiválasztásakor az ajánlat nevét / címét és leírását a kiválasztott nyelvi verzióknak megfelelő nyelveken, azaz lengyel, német és angol nyelven kell beírni. A rendszer automatikusan felismeri, hogy mely nyelvi verziókban szeretnénk közzétenni az ajánlatot, ellenőrizve az egyes lapok mezőinek kitöltését. Fontos az is, hogy a vállalat elérhetőségei (például telefonszám, e-mail cím, weboldal, vállalati logó) nem jelennek meg az általunk hozzáadott leírásban és képekben. A termékleírásban kulcsszavakat is adjunk hozzá, amelyek leírást adnak a kínált áruról.
  5. Az ajánlat hozzáadásának következő szakaszában információkat szolgáltatunk az általunk elfogadott rendelkezésre álló fizetési módokról (banki átutalás, készpénz, online fizetések), valamint az általunk kínált kézbesítési módokról (személyes átvétel, belföldi szállítás, nemzetközi szállítás). Ezek a mezők nem kötelezőek, de ne feledje, hogy minél több részletet ad hozzá a termékről, ideértve a szállítási és fizetési információkat, valamint a fényképeket, annál nagyobb az érdeklődést kelt az ajánlata.
  6. A termékek fényképeinek hozzáadásakor emlékezzünk arra, hogy az első hozzáadott fájl a fő kép, és hogy néhány kép nagy formátumban történő hozzáadása növeli hirdetésünk vonzerejét, ami magasabb számú visszajelzést eredményez!
  7. Ha a termék ismert, és van egy videója, amely bemutatja annak működését / áttekintését, akkor a Videó URL mezőbe adhatja hozzá a címet a Youtube-ról vagy a Vimeo-ról. A termékleírásban 1 mellékletet adhat hozzá. Például ez lehet egy táblázat az általunk kínált termékek listájával, árlisták stb. (megengedett fájlformátumok: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Max. méret 5 MB).

Az összes szükséges mező kitöltése után lementhetjük az ajánlatot tervezetként (ha még nem akarjuk közzétenni, hanem csak az folyamatot akarjuk elmenteni), közzé tehetjük a weboldalon, vagy közzé tehetjük majd kiválasztjuk az akció láthatóságát növelő promóciós lehetőségek listáját.

Itt az érdeklődők az ajánlat promóciójának különböző formái közül választhatnak:

  • a hét legérdekesebb ajánlata,
  • top ajánlatok a Merkandi-n,
  • kiemelkedő ajánlatok a Merkandi listáján,
  • legjobb ajánlat a kiválasztott kategóriában,
  • kiemelkedő ajánlatok a kiválasztott kategóriában.

A promóciós költségek egy nyelvi változatra érvényesek. Az ajánlatok népszerűsítése nem kötelező, de tanácsos, mert ez az ajánlatot kiemeli a tömegből.

A Merkandi platform korlátlan számú ajánlat közzétételét kínálja Önnek. Az ajánlatok elhelyezése lehetőséget ad a potenciális ügyfeleknek arra, hogy megismerkedjenek a nagykereskedő által kínált választékkal, valamint az egyes termékekkel és a vásárlási feltételekkel. Egyszóval az ajánlatok hozzáadása hirdetési forma: a weboldalon megjelenhet egy fénykép és az ajánlat leírása. A Merkandi minden nyelvi változatában (fordításra szükség van) nemcsak felhasználóink, hanem azoknak az embereknek az érdeklődését is felkeltik, akik még nem ismertek minket, de egy terméktípus keresésével megtalálták a Merkandi weboldalt. Ezen felül a nagyobb érdeklődés felkeltése érdekében, miután megvásárolta a kiválasztott promóciós formát, annak megfelelően emeljük ki ajánlatát. Ebben a körben a következő promóciós formák közül választhat:
  • A hét találata a Merkandi-n - elemzéseink szerint ez a leghatékonyabb hirdetés a Merkandi-n, nagy formátumban jelenik meg a honlapon 7 napig.
  • Legjobb ajánlat a kiválasztott kategóriában - az a forma, amely megkülönbözteti az ajánlatot (váltakozik) a kategória oldalán (az ajánlat mindig megjelenik az más ajánlatok listája előtt) 14 napig.
  • Kiemelkedő ajánlat a kiválasztott kategóriában - lehetővé teszi az ajánlat kiemelését és az annak elsőként történő kiadását a kiválasztott kategóriában 14 napos időszakra.
    Kiemelkedő ajánlat a Merkandi-n - egy olyan hirdetési forma, amely kiemeli az ajánlatot egy adott kategóriában sárga színben. 30 napig aktív.

Ezen felül a Merkandi platformon három promóciós csomagot kínálunk, amelyek időt és pénzt takarítanak meg:

  • A MINI csomag tartalma kiemeli ajánlatát a Merkandi hirdetések sorából a és a kiválasztott kategóriában. Ha ezt az opciót választja 10%-ot takaríthat meg.
    A MIDI csomag tartalma kiemeli ajánlatát a Merkandi hirdetések sorából és a kiválasztott kategória legjobb ajánlataként jelenik meg. Ha ezt az opciót választja, 20% -ot takarít meg. Ez az ügyfelek által leggyakrabban választott csomag.
  • A MAXI csomag kiemeli ajánlatát és magában foglalja a hét találatát Merkandi-n, illetve a kiválasztott kategória legjobb ajánlataként jelenik meg. Ha ezt a lehetőséget választja, akkor akár 30% -ot spórolhat meg.

A javasolt csomagok ugyanarra az időszakra aktívak, mint az egyes promóciókra külön megvásárolt egyedi akciók.

De ez még nem minden. A promóciós csomagok akár 30% -os megtakarítást is jelenthetnek, és az így megtakarított pénz további 30% -kal növelhető, ha pontokkal fizet. Ha többet szeretne megtudni, látogasson el ide: FAQ - Mik azok a pontok és mire szolgálnak?

A platformunk különböző nyelveken érhető el. Ennek köszönhetően minden eladó számos nyelvi verzióban helyezheti el ajánlatát, de a fordítási nyelvnek kompatibilisnek kell lennie az adott nyelvi változattal. A megfelelő fordítás hiánya az ajánlat blokkolását eredményezheti (részletesebben az ajánlatok blokkolásainak okairól: itt).

Az ajánlatok lefordításának szükségessége, a weboldal használhatóságára és a Merkandi platform minden nyelvi változatának minőségi megőrzésére irányul.

Ha a vevő, a Merkandi többnyelvűségét figyelembe véve, csak lengyelül szeretne ajánlatokat látni, akkor ezt a nyelvi változatot fogja használni. Ez a fordítás elérhető az oldalunkon több nyelven is elérhető.

Az ajánlatok megfelelő nyelvi osztályozásának és kategorizálásának moderálása óriási előrelépést jelent a potenciális ügyfeleknek, akik egyre inkább értékelik ezt a fajta megközelítést.

Az ajánlatok hozzáadásának egyik szabálya az, hogy azokat a nyelvi változattal kompatibilis nyelvre kell lefordítani olvassa tovább).

A nyelvi változat megfelelő fordítására szükség van ahhoz, hogy az ajánlat a Merkandi adott nyelvi verziójában látható legyen. Az egyes nyelvekre lefordított ajánlat lehetővé teszi a nagykereskedők számára, hogy nagyobb felhasználói csoportot érjenek el.

Ha azonban nem ismeri a nyelveket, használhatja a weben elérhető fordító eszközöket.

A fordítók segítségével készített leírások nagyon gyakran érthetetlenek és hanyagok, ami sok potenciális címzettet elrettenthet. Ezért, ha fordítóprogramot használ, ne feledje:

  1. annak ellenőrzését, hogy az eredeti fordítás nem tartalmaz hibákat, például helyesírási hibákat - előfordulhat, hogy a fordító nem fordítja le ezeket a szavakat;
  2. hogy az ilyen fordításhoz elkészített szöveg a lehető legkevesebb elnevezést tartalmazza, egyszerű nyelven ajánlott írni, bonyolult mondatbővítések nélkül;
  3. ellenőrizni, hogy a szóköz a megfelelő helyen van-e, helytelenül összevont szavak esetén, előfordulhat, hogy a fordító nem fordíthatja le őket;
  4. a rövidítések mellőzését.
  • A fordítók a legjobban az angol szövegeket fordítják bármely más nyelvi változatra, ezért próbálja meg elkészíteni ajánlatának angol nyelvű tartalmát.

Sokan, akik egy ajánlat gyors lefordítását szeretnék, a teljes szöveget írják be a fordítóba. A fordítás azonban pontosabb lesz, ha a fent említett iránymutatásokon kívül mondatról mondatra is fordítunk, különösen hosszabb leírások esetén.

Az Ön kényelme érdekében azt javasoljuk, hogy használja a következő fordítókat:

  1. Google fordító: https://translate.google.pl/
  2. Bing fordító: http://www.bing.com/translator/
  3. Yandex fordító: https://translate.yandex.com/

Megfigyeléseink azt mutatják, hogy:

Spanyol nyelvű fordítás esetén a legjobb megoldás a Google Translator. Olasz - Yandex Translator, angol esetében is Yandex Translator, bár a hivatalos dokumentumokhoz jobb a Google Translator-t választani, francia és görög fordításokhoz pedig érdemes a Bing Translator-t használni.

Előfordulhat, hogy a weboldalra való bejelentkezés után észreveszi, hogy néhány ajánlat vagy mindegyik állapota: Blokkolt. Azonnal felmerül a kérdés, hogy miért blokkolták az ajánlatomat?

Íme a 3 fő ok:

  1. Az ajánlat elérhetőségeket tartalmaz - az ajánlatok hozzáadására vonatkozó szabályoknak megfelelően, tartalmukban, fotóikban és mellékleteikben tilos a kapcsolattartási adatokat és a cégnevet feltüntetni. Tilos továbbá olyan személyes adatok és egyéb adatok megadása, amelyek lehetővé teszik a kapcsolatfelvételt a bejelentkezett felhasználókkal az ajánlat tekintetében. Nem szabad vízjeleket elhelyezni olyan fotókon, amelyek a társasággal kapcsolatos információkat tartalmaznak. Ennek megsértése elveinkkel ellentétes.
  2. Az ajánlatot nem fordították le - az ajánlat elhelyezhető a platformunk bármely elérhető nyelvi változatában. Szükség van azonban a kiválasztott nyelvi változattal kompatibilis nyelvre történő lefordításra.
  3. Az ajánlat a korábbi ajánlatok egyikének másolata - az adott ajánlat csak egyszer szerepelhet. Ha szeretne felsorolni hasonló terméket vagy készletet, akkor az új ajánlatnak egyedi címet és leírást kell tartalmaznia. Nem másolhatja és illesztheti be a címet és a leírást, felsorolva az ilyen ajánlatot újként vagy másként. Ez vonatkozik a kissé módosított ajánlatokra is. Ha még néhány szót hozzáad a leíráshoz, azaz egy rendelési számot ad az ajánlat címéhez, akkor ez nem elegendő ahhoz, hogy újként sorolja fel az előző mellett.

Felhívjuk figyelmét, hogy az ismétlődő ajánlatokat azonnal letiltjuk. Ugyanakkor nagyon gyakran felvesszük a kapcsolatot minden ilyen felhasználóval, és értesítjük az ajánlat hozzáadásakor elkövetett hibákról, és optimális megoldásokat javasolunk. Szeretnénk emlékeztetni, hogy az ajánlatok szigorú megközelítése nem a mi érdekünk, hanem számos belső és külső tényezőből fakadó szükségszerűség. A Merkandi számára nagyon fontos a platformunk kényelme és könnyű használata. Minél kényelmesebb a vásárlók számára, annál több árut fognak eladni az ajánlattevők.

GYIK - Eladó - ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK:

  1. Az eladási opció csak a vállalkozást üzemeltető PRÉMIUM felhasználók számára elérhető. A vállalat regisztrációs dokumentumainak (az eredeti dokumentumok másolatai) ingyenes elküldése után aktiválódik.
  2. Az az időszak, amelyen belül lehetősége van hirdetni a saját ajánlatait, szorosan kapcsolódik a PRÉMIUM számlához való hozzáférés idejéhez.
  3. Az ajánlat közzétételének lehetőségét nem lehet igényelni, mivel a Merkandi kizárhatja az ügyfelet a regisztráció során és az előfizetési időszak alatt, például biztonsági okokból és indoklás nélkül. (A megrendelés feltételei és a regisztráció során elfogadott általános feltételek 2. cikke 5. pontja alapján)

AZ ÉRTÉKESÍTÉSI AJÁNLATOK HOZZÁADÁSÁNAK SZABÁLYAI:

  1. Az ajánlatokhoz tartozó fényképek és a mellékletek nem tartalmazhatnak elérhetőségeket vagy a cég nevét. Tilos továbbá olyan személyes adatokat és egyéb adatokat elhelyezni, amelyek lehetővé teszik a cég megtalálását az interneten. Nem fogadunk el vízjeleket a fényképeken, amelyek bármilyen információt tartalmaznak a cégről.
  2. Csak nagykereskedelmi ajánlatokat fogadunk el. Fenntartjuk a jogot a kiskereskedelmi ajánlatok előzetes értesítés nélküli eltávolítására.
  3. Nem fogadunk el termékek másolatainak és különösen a védjegyekkel védett áruk másolatainak eladási ajánlatát. Fenntartjuk a jogot az ilyen ajánlatok előzetes értesítés nélküli eltávolítására, és fenntartjuk a jogot az áruk hitelességére vonatkozó igazolás bekérésére.
  4. A termékcsoportot (új, használt, sérült, mix / retourware, felújított, outlet) csak a Merkandi weboldalon elérhető leírás alapján lehet megadni: TERMÉKCSOPORT
  5. Az ajánlat a Merkandi-n rendelkezésre álló valamennyi nyelvi változatában közzétehető. Ebben az esetben az ajánlat tartalmát le kell fordítani minden olyan nyelvre, amelyen az ajánlat bemutatásra kerül.
  6. Tilos a duplikált ajánlatok feladása. A másolat úgy értendő, mint újból hozzáadott ajánlat, amelynek tartalma megegyezik az előzővel. Az ilyen ajánlatokat letiltjuk. Az ajánlatokat szerkesztéssel módosítani kell.
  7. Tilos hozzáadni ajánlatok és szolgáltatások megvételére vonatkozó hirdetéseket. A vásárlási ajánlatok az erre a célra szolgáló részben tehetők közzé. Az ilyen ajánlatokat előzetes értesítés nélkül visszavonjuk.
  8. Tilos közzétenni:

    -Cigarettákkal, e-cigarettákkal és dohánytermékekkel kapcsolatos ajánlatok 
    -CBD termékekkel kapcsolatos ajánlatok
    -Alkoholra vonatkozó ajánlatok
    -Lejárt szavatosságú vagy fogyasztásra alkalmatlan élelmiszertermék-ajánlatok.
    -Lejárt szavatosságú kozmetikai termékekre vonatkozó ajánlatok
    -Lőfegyverek, lőszerek 

  9. A Merkandi fenntartja a jogot, hogy kizárja vagy csökkentse azoknak az ajánlatoknak a státuszát, amelyek súlyos nyelvi hibákat vagy kevés információt tartalmaznak.
  10. Az ajánlatnak a Merkandi platformon való közzétételére vonatkozó igényét kizárjuk.
  11. A Merkandi fenntartja a jogot, hogy bármikor indoklás nélkül eltávolítsa a felhasználói ajánlatokat, és bármikor blokkolja az eladó számlájához való hozzáférést.

A Merkandi-n szakembereink csapata minden nap gondoskodik az Ön ajánlatainak értékesítéséről és népszerűségéről. Ennek köszönhetően az ajánlata több látogatóra tehet szert, és jobban elérhetővé válik a potenciális ügyfelek körében.

Pontosan mit történik az ajánlatok szerkesztésekor?

  • Cím és leírás javítása - Javítjuk az Ön adatainak tartalmát, hogy több kulcsszót tartalmazzon, hogy a vásárlók megtalálják az Ön által értékesített termékeket. A művelet célja a tartalom helyesírásának, nyelvtani és szöveges elrendezésének stb. ellenőrzése.
  • Márka kitöltése - Ha márkás termékeket árusít, akkor a Márka mezőt ki kell tölteni. Ilyen módon az Ön ajánlata megjelenik az egyedi márkák termékeit tartalmazó ajánlatok listájában, ezáltal növelve elérhetőségét.
  • Kategória hozzáadása / javítása - a helytelenül kiválasztott kategória jelentősen csökkenti az adott ajánlat láthatóságát. Különböző árukat (úgynevezett mix) tartalmazó ajánlatok esetén, ha sok kategóriába sorolják őket, növekszik elérhetőségük. Minden ajánlathoz legfeljebb 3 kategóriát adhat hozzá!
  • Egyéb kisebb javítások - például hiányzó márkainformáció, hiányos termékinformáció, fontos kérdések a vásárlók számára.

A fenti változtatások célja a potenciális vásárlók legnagyobb számának elérése, a vállalat hitelességének növelése szakmailag elkészített ajánlatok révén, és az Ön által bemutatott áruk vonzóbbá tétele a látogatók szemében.

Hogyan tudom felismerni a szerkesztett ajánlatokat?
Az ajánlatok listájában az hirdetés állapota mellett (Aktív, Archívum, Vázlat) egy kis M ikon jelenik meg, ami azt jelenti, hogy az ajánlatot a meglátogatott oldal nyelvi változatában szerkesztették. Ezenkívül az ajánlat megadása és az egyes fordítások váltása után egy üzenet jelenik meg azon nyelvi verziók mellett, amelyeken az ajánlatot szerkesztették.

Ha módosítani akarja a csapatunk által szerkesztett ajánlatot, kérjük, csak annak legfontosabb részeit változtassa meg, és ne tegye közzé újra a teljes előző tartalmat. Egyes felhasználók, amikor hirdetéseik tartalmát frissítik, ismét lemásolják saját sablonjukat, megsemmisítve csapatunk erőfeszítéseit és szerkesztői munkáját, és ezzel csökkentve ajánlatuk kínálatát. Bízzon szakembereinkben, nagyon jól ismerjük, hogyan lehet az eladásokat gyorsan generáló ajánlatokat létrehozni.

Miért nem szerkesztették az adataimat?
Csapatunk rendszeresen moderálja az ajánlatokat, de a nagy mennyiség miatt nem képesek mindegyikkel foglalkozni. Ezért előfordul, hogy egy adott ajánlatot csak néhány nyelvi változatban frissítették, másokban nem. Megpróbáljuk azonban ezeket a hiányosságokat folyamatosan pótolni.

Kérhetem-e adataim szerkesztését?
Nyújthat be ilyen kérelmet csapatunknak, megpróbálunk mindent megtenni az Ön ajánlatának gyors javítása érdekében. Sajnos nem garantálhatjuk, hogy minden kérés feldolgozásra kerül. Ez azonban nem változtat azon a tényen, hogy mindent megteszünk az Ön ajánlatainak megbízható és professzionális kezelése érdekében!

A Merkandi platformon minden eladónak lehetősége van hirdetni ajánlatát, hogy kiemelkedjen a többiek közül és több látogatót vonzzon. A promóciós típusokról, az oldalon való elhelyezkedésükről, a megjelenésükről és a közvetítésükről szóló részletek itt találhatók: Hogyan tudom hirdetni ajánlataimat a Merkandi-n?

A hirdetési lehetőségek és promóciós csomagok online, banki átutalással vagy pontok szerint fizethetők. A pontonkénti fizetés kiválasztása nagyon fontos előnyökkel jár:

  • Akár 30% -ot takaríthat meg, ha fizet a hirdetési lehetőségekért
  • A megvásárolt promóció azonnali aktiválása anélkül, hogy végig kellene menned a teljes online fizetési folyamaton

4 pontcsomag áll rendelkezésre:

  • 50 pont, ezzel a csomaggal 5% -ot takarít meg
  • 100 pont, ezzel a csomaggal 10% -ot takaríthat meg
  • 200 pont, ezzel a csomaggal 20% -ot spórolhat
  • 400 pont, ezzel a csomaggal 30% -ot spórolhat

A pontok vásárlási költségét minden promóciónál megadják. Ezenkívül érdemes megemlíteni két, a pontokkal kapcsolatos kérdést:

  • A pontoknak nincs lejárati ideje. Időkorlátok nélkül elérhetők maradnak a fiókjában, még akkor is, ha a fiókot lejárta után meghosszabbítja.
  • A pontokat csak az ajánlatok promóciójára lehet felhasználni egyedi hirdetési lehetőségek és promóciós csomagok útján, nem lehet felhasználni a számla megújításának, kiegészítő szolgáltatások vásárlásának stb.
  • A pontokat készpénzre nem lehet cserélni.

Javasoljuk, hogy használja ki a pontcsomagok előnyeit, mert ezek a legolcsóbb és egyben legkényelmesebb fizetési módok a Merkandi kínálatának népszerűsítéséhez. Bölcsen válasszon - válasszon az Ön igényeinek megfelelő pontcsomagot a Merkandi-nál!

Segítségre van szükséged?

Ingyenes HÍRLEVÉL

Napi értesítések az új termékekről és hírek a Merkandi-ról.